onsdag 24 mars 2010

Underbara BERRY DRESS, Odd Molly!


Grattis alla fina tjejer till era Campadre-klick idag! Det skall bli så roligt att se er i era fina köp vartefter. Extra nyfiken på att se hur ni som klickade hem vackraste Berry Dress. Min underbara är ännu helt oanvänd. Har likson svårt att hitta ett bra tillfälle där jag känner att den passar. Inte att den är för fin eller så...jag vet inte riktigt. En del av problematiken kanske är att den till viss del är ganska så genomskinlig! Vad har ni under era? Hur kombinerar ni denna vackra klänning? Har ni tips på någon bra underklänning som är lång? Gillar inte att underklänningarna som jag provat med är kortare än klänningen, tänker på Odd Mollys standardunderklänning...! Helst skulle jag önska att den gick att använda utan underklänning. Kom igen! Berätta allt om denna underbara, vackra och härliga men för mig kluriga och svårburna klänning!

2 kommentarer:

  1. Jag är en av dom som klickade hem en berry dress. Hur upplever du storleken på din klänning? Om du jämför din storlek med något annat plagg, hur stämmer det då?
    Jag har 1 och 2 i min garderob... Tog en 1:a på klänningen och börjar oroa mig att den blir för liten... Har 1 på x-stich och 2 på Duvet ros dress... Hjälp?

    SvaraRadera
  2. lillis70: Klänningen är stor i storleken, vid och gjord av en massa härligt tyg. Jag är normalt sett en vanlig 1:a och har 0:a i den här. Hoppas att den kommer att passa dig perfekt!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails