fredag 19 mars 2010

FREDAG...!


Ååå herregud vad jag har jobbat idag och HERREGUD vad jag LÄNGTAR efter mina barn. Nu skall jag ta mig en god latte, en rask promenad och sedan ge mig iväg och hämta upp mina underbara skatter på dagis, dagis och skola! LOVE is in the air! Känner mig lycklig, lycklig, lycklig idag trots att det blir en helg som inte bara är lugn och mysig. Lördag blir mys och avkoppling, söndag blir jobb men det känns helt ok.

Dagens blir min älskade bruna Velour Bo Tunic från ChillNorway. Bästa och gulligaste Millami har fått påfyllning på ChillNorway. Ring till Millami om du söker efter Velour Love Dress i rosa (1800 kr) eller Roma Dress i rosa (2100 kr). Vet att dessa finns i XS. Hon skickar gärna. På Facebook meddelar Melrose i Kungsbacka att även de får påfyllning av ChillNorway vilken dag som helst.

2 kommentarer:

  1. Samma här. Känner mig riktigt på topp idag och det var ett tag sedan. Härligt med helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka: Underbart med helg! Det är vi värda allihop! STOR VARM KRAM!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails