torsdag 11 mars 2010

Lycklig...! LOVE IT...!


En liten ledtråd...!

9 kommentarer:

  1. Oh, jag har också den där o den är SUPERSKÖN! Grattis till ett bra köp. :)

    Nu ska jag lägga upp bilder på den ena av godingarna jag köpt... roligt!!!

    //Erika

    SvaraRadera
  2. grattis till din goolagong=)

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt fina köp! :-) Jag bara älskar velour!!! :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för din omtanke, det värme ska du veta och betyder mycket att du tar dig tid att skriva några rader...

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. My Molly Oddities: Den är HELT UNDERBAR! Spännande, skall snart titta in hos dig och se vad du har fått hem för något fint! KRAM!

    Filippa: VÄLKOMMEN! Vad roligt att du hittade hit! Japp, Googalong it is! Nu skall jag bara bestämma mig för om jag skall behålla den i storlek 0 eller 1. KRAM!

    Jeanette: Ja, VELOUR är helt underbart! Vet du en sak? Jag är nog banne mig innen på min 10:e dag klädd i olika klänningar i velour. Bästa och mysigaste materialet i detta kalla vinterland! KRAM!

    Bella: Du är fantastiskt fin, stark och beundransvärd! Världen behöver fler Bella-förebilder. Du är duktig och värdefull! KRAM!

    SvaraRadera
  6. Tack för din fina kommentar hos mig, den värmde!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Ååååååh...så sött! Vill gärna veta vad det är som gömmer sig.

    SvaraRadera
  8. Åh spännade och kul då man hittar en gammal goding man suktat efter länge. Ser mjukt och gosigt ut!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  9. Min Molly: Vad roligt att du hittat hit! En helt ljuvlig Velvet Googalong i storlek 1 har hittat hit. Troligtvis anländer min samma likadana i storlek 0 på måndag. Sen blir det till att bestämma vilken som skall få stanna kvar och flytta in i min garderob till bredden fylld med VELOUR! Kram, kram, kram!

    Ina: Vad glad jag blir att du tog dig tid att titta in och lämna en kommentar! Ja, helt plötsligt (läs söndag kväll) insåg jag att en Velvet Googlong bara MÅSTE bo hemma hos mig. På söndagkvällen klickades den ena hem och på måndagen den andra. Var osäker på denna godbits storlek och ville inte för något i världen chansa och riskera att köpa för liten eller för stor. Galet hur detta starka behov och ha-begär helt plötsligt uppstår...! ;) STOR KRAM!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails