tisdag 9 mars 2010

ROSA & RÖTT...kärlek!






Ännu en vacker och solig dag med vår i luften. Det droppar från taken och snön smälter i rask takt. Nyss hemkommen från härlig frukost med fina vänner. Dagen till ära valde jag att klä mig i en av mina absoluta favoriter. Min rosa och röda X-stitch som jag bara älskar mest av alla mina X-stiches...! Kombinationen av den bästa tuggummirosa nyansen i kombination med den varmt röda färgen gör mig helt flickigt förälskad.

Är jag ensam om denna skönhet? Vet ju att många av er ÄLSKAR denna vackra klassiska Odd Molly-modellen men kan inte minnas att jag sett den på någon utav er fina Molly-vänner!
Idag njuter jag av solens varma och härliga strålar och min bästa X-stitch, spoiler underskirt och spoiler underdress i rosa samt bruna strumpbyxor från Lindex. Brukar även kombinera med spoiler underskirt och spoiler underdress i chocolate.
Vilken färgkombination har din bästa och mest använda X-stitch? KRAM till dig! Kom ihåg att du är värdefull!

9 kommentarer:

  1. Nej, just den färgkombon har jag faktiskt inte. Men den är fin! Jag har två x-stitch, en vit/grå från Living Tenfold och en vit/hallonröd från Maestress Selectrif. Den senare kom hem igår så jag har inte ens hunnit prova den.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men så fin, just den har jag faktiskt aldrig sett! En sådan vill jag ha. När är den köpt?

    SvaraRadera
  3. Tack fina du!
    Jag skulle älska att ha den färgkombon, är barnsligt kär i allt som nästan skär sig :-) Idag sitter jag i min Lovely knit i orange med rosa topp under :-) I min garderob hänger två X-stitch, vit/marinblå och brun/royal.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. My Molly Oddities: Ser fram emot bilder på dig i din nya X-stitch! KRAM!

    Anonym: Köpt hösten 2008. Hoppas att du hittar den! KRAM!

    Linaplina: Ja, visst är det den bästa av färgkombinationer!? KÄRLEK! Knitten i orange är sååå fin! Härligt med alla färger som tittar fram ur våra garderober! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Hej, dig har jag missat i mitt blogg-läsandet, jag länkar till dig. Min kollega har samma färgkombination som du har och den är verkligen härlig. Jag har en tidig x-stitch i blått och beige från Livning tenfold. Jag använder den dock sällan och vet egentligen inte riktigt varför. Kram!

    SvaraRadera
  6. Den färgkombinationen är helt klart den snyggaste enligt mig! jag önskar att jag hade en ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Anna2: Jätteroligt att du hittade hit, VÄLKOMMEN! Den i blått och beigt har jag också, tycker jättemycket om den men lyckas inte heller använda den så ofta. Det får det bli ändring på! KRAM!

    Peggy: Tack, jag måste faktiskt hålla med dig där! ;) Håll utkik på Tradera. Såg en där häromdagen, minns inte storlek dessvärre. STOR KRAM!

    SvaraRadera
  8. WOW vilken godbit! Den skulle gärna få flytta hit! jag har ju som mest färgglatt den bruna fr i höstas eller den mörkblåa fr Amore....du hör, inte så käcka klara färger alls! Men ack så fina iaf. sen är de chalk med blått eller chalk med brunt.....

    länkar äntligen till dig. sorry att jag är seg!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Evalena: TACK! Det ligger en ute på Tradera precis just nu i storlek 2, skynda och fynda! KRAM TILL ER ALLA!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails