onsdag 17 mars 2010

Säljes...underbart SOCKERSÖTA Velvet Googalong i chokladbrunt, LJUVLIG!




Är sååå lycklig över min nya och fina Velvet Googalong från Burn Baby Burn. Ni som hängt med vet ju att jag klickade hem två stycken, en i storlek 0 och en i storlek 1. Ettan passade mig bäst vilket gör att jag nu gärna ser att denna underbara godbit i storlek 0 hittar ett nytt hem. Storleken är rymlig för att vara en vanlig storlek 0, mer som en storlek 1.

Klänningen är i bästa tänkbara skick, endast provad enligt föregående ägare. Jag kan intyga att skicket är perfekt. Klänningen är som ny, tags medföljer.

Är du intresserad? Först tilll kvarn... Jag önskar 950 kr för klänningen plus frakt. Skickar gärna rekommenderat om du önskar. Maila mig om ni önskar fler bilder på blackwhitelovely@hotmail.com.

2 kommentarer:

  1. Tack :-) Googalong är superfin, hade jag varit lite mindre hade jag slått till ;-) jag hade en vinröd och en grå men sålde dessa..!!! varför har jag ingen aning om :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar hos mig...
    En stor kram!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails