söndag 21 mars 2010

Is'nt she lovely...!?


Is'nt she lovely...!? Idag tar jag fram en av mina absoluta favoriter...! Vad tycker ni? Vilken blus är er favorit? Är det någon som har produktbilden på blusen i vitt med röda stygn? Gör mig lycklig och maila gärna den till mig på blackwhitelovely@hotmail.com. Mulen och grå dag idag, jobb står på schemat. Kärlekshjärtat mitt är laddat efter en underbar lördag med min älskade familj och mina älskade föräldrar. Känner mig lycklig! KRAM ALLA FINA MOLLYSYSTRAR!

4 kommentarer:

  1. Supersöt!
    Har inte så många blusar, mest klänningor o tunikor....men en otippad favorit här är remix blouse, köpte en och föll pladask så köpte en till=) Underbar blus!

    Hur går det med tunikan på T?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Filippa: TACK! Remix blouse är jättefin! Håller ögonen på tunikan! Inte lagt bud änu...! Väntar på svar från säljaren som inte (efter 2 dagar) verkar vilja höra av sig och då blir jag skeptisk. Men HABEGÄRET är STORT! Blir den inte min nu så kommer den garanterat att flytta in i min garderob inom kort... STOR KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vilken fining!!!
    Min favvoblus är nog.......hearted tunic. kanske. men min allra första OMblus ligger mig varmt om hjärtat också. kommer inte ihåg namnet nu men den är i chalk med mönster ton i ton och röda detaljer

    SvaraRadera
  4. Evalena: TACK! Hearted tunic är HELT UNDERBAR! Nyfiken på den andra som du beskriver...!? KRAM!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails