fredag 19 mars 2010

Gulliga och bästa MILLAMI...mer ChillNorway!


Gulliga och bästa MILLAMI har fått in mer härligheter från ChillNorway:
  • Frill blouse i sand, 2500kr
  • Frill blouse i vitt eller sand, 2100kr
  • Ferige petit cardigan i off-white, 2150kr
  • Ferige robe i sand, 2150kr
Utöver ovanstående skall fina Hampton Dress vara på väg samt några cardigans i offwhite och red. Maila eller ring till Camilla på MILLAMI. Butiken skickar gärna om man inte har vägarna förbi butiken på Käringön!

KRAM & TREVLIG HELG!

5 kommentarer:

  1. Tycker det är synda tt de inte har en webshop. Är det på g månne?

    SvaraRadera
  2. Jag har skaffat frill blouse och frill dress. Hoppas nu att de är så goa som jag vill....hörde också att de var små i storlekarna, till skillnad från velourkläderna från Chill. Jobbigt! Hoppas nu att det jag valt är rätt...

    Ang. tunikan på min blogg: Mönstret heter Jule sweater och är gjort av farbenmix. Man kan beställa det via en webshop som heter Tygpyssling.se, men du får maila innehavaren och fråga om hon kan ta hem det åt dig,det ligger inte ute i shopen. De är ganska dyra, tror det kostade ca 60kr mönstret. Materialet...tja, det beror ju på vad man har hemma...säg en 150kr drygt. Men det finns ju många faktorer: kvalitet på velouren (jag valde en enklare velour här eftersom jag inte broderat förut iaf det skulle gå åt skogen), tillbehören för att brodera, storlek på plagget, om man har tråd hemma osv osv. Det du tjänar själv är ju att få ett unikt plagg plus att du inte betalar arbetstiden....den får man ta själv ;-). Men jag syr ju på beställning...i mån av tid...men då tillkommer ju arbetskostnad...

    Jättekul att du tittade förbi iaf. Du är välkommen igen!
    Kram, Fia

    SvaraRadera
  3. En Hampton Dress skulle vara något det, hmmm...:)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha en webshop! Annars beställer jag inget (trotsar) hehehe...

    SvaraRadera
  5. Sanni bus & min molly: Vet inte om webshop planeras. Visst vore det toppen att kunna beställa när man vill och hur man vill. Det kommer säkert framöver! Väldigt gullig och super-service-minded Milla hjälper gärna till och skickar det man vill. KRAM!

    Fia: Tack för utförligt svar! Så fin verkligen! Håller tummarna för att dina två fina plagg kommer att passa. KRAM!

    Ninna: Hampton Dress är fin, jättefin! KRAM!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails