tisdag 23 mars 2010

Berry Dress eller Romane...!?


Efter fina Ninnas inlägg om underbara klänningen Romane från Deeday blev jag sååå sugen på att klicka hem den. Priset är 1499 kr. Kommer genast att tänka på min underbara men ännu oanvända Berry Dress från Odd Molly. Älskar den men kommer mig inte för att använda den...! Jag har klänningen i storlek 0 men den känns som ett tält utan former. Trivs ni i era Berry Dresses? Hur använder ni era? Är det helt GALET att sälja sin Berry och ersätta med Romane från Deeday? Hjälp...!

4 kommentarer:

  1. Hur är Berry dress i storleken? Ungefär hur bred över bysten är din 0:a?

    SvaraRadera
  2. Hmm.. näe, jag tycker faktiskt att det är en klok fundering. Berryn är ganska oformlig och jag älskar ärmarna på Romane.

    SvaraRadera
  3. Jag säger GO FOR DEEDAY! Den är helt underbar och Berry är oformlig, så är det bara.....även om jag har två stycken....

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails