tisdag 2 mars 2010

Crazy in LOVE...ChillNorway...!


Har vi allihop (eller i allafall många av oss) förvandlats till små tokiga iglar. Helt galet vad jag jagar och har jagat runt efter det jag vill och har velat ha. Jag har på fullaste allvar säkert lagt 3 dagar att ringa runt till TREVLIGASTE Thomas på ChillNorway, ALLA butiker som listas som återförsäljare av detta underbara märke i Norge, Finland, Sverige och Danmark och fler butiker än så. Lite rädd för kommande mobilfaktura. Jag har addat mig i diverse FACEBOOK-grupper. Säkert spenderat en hel dag av GOOGLANDE på alla tänkbara ord och kombinationer för att få många och bra ChillNorway-träffar. Talat med trevliga VITA SNÄCKAN, EN TRAPPA NER, MILLAMI, NANTUCKET, MELROSE CO, SKÖNA CLARA etc etc etc. Mailat, mailat, mailat...! Ja, lite lätt hysterisk kan man nog allt kalla min jakt på dessa underbara skatter. Men vad gör man inte när man hittar något så underbart!? KRAM mina älskade CHILLNORWAY-vänner!

10 kommentarer:

  1. ha ha ha! Ja det är galet! Vad har det blivit då? Kram

    SvaraRadera
  2. Dr Molly: Velour Bo Tunica i brunt, Velour Love Dress i grönt, Frotté Love Dress i sand. Väntar med spänning på ditt Chill-paket! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jag ansluter mig till din galna grupp! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ninna: Du är så välkommen! Kanske finns underlag för en egen Facebook-grupp...!? ;) KRAM!

    SvaraRadera
  5. Hi,hi kul..
    Själv har jag lyckats få tag på en love dress-green som jag beställde igår och väntar ivrigt på! Men den där Velour Bo Tunica i brunt är inte dum....Tyvärr hade butiken jag hittade inte så mycket att välja på (och sen är man ju lite osäker på storlekarna) så jag börjar med den gröna klänningen!

    SvaraRadera
  6. Deras kläder är superfina! har ännu inte lagt ner någon energi på att försöka få tag på något men det kommer väl ;-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Ia: Den gröna klänningen är UNDERBAR, du kommer inte att bli missnöjd! Längtar sååå efter att ta del av ChillNorways höstkollektion.

    SvaraRadera
  8. Peggy: Skönt att det löste sig för dig med Sid & Sally! Skulle kunna tro att du framöver hittar något fint som sätter fart på ha-begäret...! KRAM!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Odd Molly-fantast som fått upp ögonen för märket via bloggen "En skopa Odd...".
    Eftersom jag bor endast 2 mil från norska gränsen och har ca.10 mil till Oslo funderar jag starkt på att ta en dag denna veckan och åka till en återförsäljare av märket som ligger på "min sida" Oslo :)
    Blir det av så lovar jag återkomma med rapport, synd bara att kursen är så dyr. Det norska priset brukar i och för sig vara lägre än det svenska om man bara tittar till kronor så skillnaden brukar inte bli så stor..., det kan man ju iallafall intala sig :)
    Kram och tack för en härlig blogg!
    Anette

    SvaraRadera
  10. Äger än så länge inga Chill Norway kläder men jag gissar att snart bör det vara dags :-) Har ännu inte sett dem hos så många butiker.

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails