måndag 8 mars 2010

Hmm...helt plötsligt blev jag ägare till två likadana men underbara plagg...!

Hmm...helt plötsligt blev jag ägare till två underbara plagg...! Två likadana, älskade och efterlängtade plagg från bästa Odd Molly! Den ena är i storlek 0 och den andra i storlek 1. Jag har inte provet denna fining IRL tidigare och blev inte klok på vilken som skulle passa mig bäst. När båda i finaste favoritfärgen i nyskick dök upp på Tradera slog jag till på båda. Ena auktionen avslutades igår och den andra idag!

Knäppt? Jo, kanske lite men ändå inte. Jag vet att jag skulle bli så besviken om jag fick hem 0:an och den visade sig vara för liten och lika besviken om 1:an visade sig vara för stor. Nu tog jag det säkra för det osäkra och budade hem båda två.

En av dessa underbara kommer med största sannolikhet ha möjligheten att hamna hos en ny lycklig ägare. Kanske är det just du!? Skall bara vänta in dessa underbara små paket och i lugn och ro prova och bestämma mig vem som får flytta in! Brukar ni chansa eller vet ni oftast er storlek efter att ha provat? Jag gillar inte när plaggen är lite, lite för stora och ej heller lite, lite för små. Har liksom inte överseende med det, vill att det skall vara prefekt!

Förresten...vilken underbar dag! VÅRKÄNSLA och sol, underbar start på en ny härlig vecka! STOR KRAM!

4 kommentarer:

  1. Haha, det är ju lite roligt att ropa hem samma plagg i två olika storlekar men jag skulle nog ha gjort samma sak. Man vet ju aldrig med Odd Mollys storlekar. De varierar ju från plagg till plagg.

    Det ska hursomhelst bli kul att se vad det var för ngt!

    Kram!

    PS: Jag länkar till dig från mig, hoppas d e ok!

    SvaraRadera
  2. My Molly Oddities: Precis, storlekarna skiljer sig åt! Fick dock som alltid bra råd från finaste KATINKA! Nu längtar jag efter mina paket! Självklar får du länka till mig! Jag tog mig friheten att länka till dig, hoppas ok! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ååh vad spånnande! Det är ju precis mina storlekar, 0 och 1.... Vad är det du har budat hem? Nyfiken i massor!!

    SvaraRadera
  4. Elisabeth: Håll utkik, inom några dagar kommer en av godingarna läggas ut till försäljning på bloggen! KRAM!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails