tisdag 30 mars 2010

Saloon Dress...återkallas!



Jag har idag varit i kontakt med Odd Molly-butiken samt Odd Molly (HK) och de har beslutat att dra tillbaka klänningen från samtliga butiker. De uppmanar samtliga som köpt klänningen att reklamera den.

Jag ställde frågan om denna klänning som verkar vara älskad av många av oss kan komma i en senare kollektion i samma utförande (utan dessa brister). Älskar ju modellen, färgerna, formen, känslan, doften, detaljerna...ALLT...utom de trasiga sömmarna!

Gulliga Åsa på HK lovade att framföra våra önskemål. Bara att hålla tummarna för att de lyssnar på oss Odd Molly-tokiga Saloon-kära tjejer.
Har ni som hunnit köpa denna underbara klänning bestämt er för hur ni skall göra? Lämna tillbaka eller behålla den tillsvidare? KRAM!

6 kommentarer:

  1. Jag kommer att returnera min Jag var sugen på att försöka fixa den själv men har bestämt mig fär att den bör åka tillbaka (Hur är den om ett par tvättar tänker jag) Jag önskar verkligen att den kommer tillbaka

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur jag ska göra, min har inget trasigt just nu men ser skör ut. Hur ska du själv göra? Visst har du letat rätt på ngn på OM.butiken som såg ok ut?

    SvaraRadera
  3. Sofia: Jag förstår det! Hoppas verkligen att den kommer tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Maria: Jag köpte tre stycken ljuvliga klänningar på fredagen, när jag kommer hem så upptäcker jag att två är trasiga. På måndagen åker jag in och tittar på samtliga Saloon-klänningar i storlek 1 alla är trasiga utom de två som jag byter till. Åker hem och känner mig jätteglad! Hemma upptäcker jag brister på den två nya och också den som jag trodde var hel och fin. Hemma hos mig ligger det nu tre av tre möjliga...trasiga klänningar. Tråkigt, tråkigt, tråkigt...!

    SvaraRadera
  5. usch, jag är så putt på det här. jag har också en som jag älskar. funderar på vad som händer om man försöker laga den själv, gäller inte reklamationsrätten då?

    SvaraRadera
  6. My Molly Oddities: Så ledsamt, jag håller med dig! Något som bara skall vara underbart och härligt och ge glädje resulterar i bekymmer och massa tråkiga beslut. Behålla eller inte, för att inte tala om all tid man lägger på att ringa runt till butiker, lönlöst springa runt mellan butiker för att försöka hitta hela klänningar utan dessa brister. Bensinpengar, tullar, värdefull och dyrbar tid, telefonkostnader. Trist! Kolla upp med HK vad som gäller om man ger sig på och försöker laga själv. Meddela gärna vad du får för svar! KRAM!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails