fredag 2 april 2010

Rules by Mary...!




I vintras kom jag hem efter en underbar dag fylld av mys, lunch och shopping med min mamma och lilla bebis. I påsen som fick följa med hem låg en underbar svart klänning i alla sin enkelhet.

Svart kan ibland kännas just lite för svart...men den här underbart vardagliga men ack så söta klänningen är mig lika kär varje gång jag får tillfälle att använda den.

Klänningen kommer från märket Rules by Mary och kostade inte mer än 799 kr. Jag gillar modellen, längden, detaljerna men också den underbart härliga kvalitén.

1 kommentar:

  1. Hittade nyss din blogg helt underbar!! Jag själv är en big big fan av svart och du din blogg kommer jag verkligen läsa!! Wow vilken fin klänning skulle få flytta in hos mig!!!
    Kram tina

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails