fredag 16 april 2010

Hoppsan vilken dyr underklänning det blev...Wild Child Dress i powder!




Fick dessvärre inte mitt efterlängtade paket idag! Tråkigt, tycket posten fungerar sämre och sämre. Vad har ni för erfarenheter?

Men...en tur till stan, mysig lunch med maken och en väldigt dyr underklänning senare...! Glad är jag för den ljuvliga underklänningen lockade mig till köp av Wild Child Dress i färgen powder. Jag kommer nog inte att använda klänningen som den är tänkt utan endast underklänningen som i sig är helt fullkomligt LJUVLIG!

4 kommentarer:

  1. Var köpte du denna godbit??

    /Lina

    SvaraRadera
  2. Men själklart ska du använda klänningen också. Den är ju sk*t snygg med tex en jeans jacka. Annars kan du ju sälja den till mig, jag kan ha en annan underklänning till :-)

    SvaraRadera
  3. Lillis goes Odd: Ge mig ett bud så skall jag fundera, blackwhitelovely@hotmail.com! KRAM!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails