lördag 3 april 2010

Påskafton & påskägg!


Idag myser vi runt hemma innan påsk-aftons-kvälls-myset tar vid! Barnen har varit på påskäggsjakt med skattkarta! Spända av förväntan inför påskafton hade barnens gammelmormor bett påskharen gömma påskägg och göra en skattkarta. Imorse kom första meddelandet från påskharen, han skickade ett sms till min telefon med instruktioner. Skattkartan skulle läggas i brevlådan kl 9. Barnen går ut till brevlådan och hittar mycket riktigt skattkartan och jakten på äggen inleddes.

Så mysigt och så gulligt momor (barnens gammelmormor). Tack så mycket för din omtanke, vi älskar dig!

Dagens blir min nyaste älskling som flyttade in i min garderob i förra veckan. Älskade, ljuvliga "Velour Tunic" i almost black. Love, love, love...! Under blir det den ljuvliga och användbara standardunderklänningen också den från Odd Molly.

4 kommentarer:

  1. Mysig påskklädsel! Glad Påsk på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en fin Påskafton!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Katinka: Tack gulliga! GLAD PÅSK till dig också! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Peggy: Ååå vad glad jag blir att du kikade in hos mig! Söta du! KRAM & GLAD PÅSK!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails