torsdag 1 april 2010

Purple, fin eller inte...?

Fin eller inte! Tunikan/klänningen i sig är underbar, enkelt att konstatera! Jag ser den allt som oftast i färgen almost black, någon enstaka gång i orange (sötaste Filippa hade den i ett inlägg som underbar gästbloggare)...men lila...!? Någon som har denna ljuvliga tunika/klänning i lila i sin garderob eller har sett den på riktigt? Stämmer färgen på produktbilden överens med färgen i verkligheten? Till sist, en färg att trivas i...? Tacksam för en liten kommentar! KRAM alla ljuvliga läsare!

13 kommentarer:

  1. jag tycker den är underbar!! Skulle lätt få flytta hit! Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte sett den irl men den ser verkligen underbar ut. Jag gillar ju iofs lila så jag trillar väl lätt dit... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. ja du vet vad jag tycker!! tar inte du den tar jag den snart hihihi

    SvaraRadera
  4. Dr Molly & Jeanette: TACK för att ni tar er tid att övertyga mig! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Filippa: UNDERBARA Filippa! Kommer sakna dig och din "närvaro" under dina dagar på resande fot! Tusen tack för ditt tips! Nu är den på väg hem till mig och jag längtar som attan! KRAM, KRAM, KRAM!

    SvaraRadera
  6. Jag har en lila på mig just nu...den är helt underbar och inte fullt så lila i verkligheten.
    Kram och glad påsk!

    SvaraRadera
  7. Anonym: Nu gör du mig ofantligt nyfiken! Längtar efter att få känna och klämma på min som jag hoppas inte dröjer allt för många dagar! Maila gärna en bild om du vill! STOR KRAM & GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  8. Jag har nu mailat dig en bild..
    den är verkligen supermysig!
    //Sara

    SvaraRadera
  9. Sara: Gulligaste, gulligaste, supersöta Sara! TACK snälla underbart gulliga du! Nu längtar jag ännu mer...! BAMSEKRAM!

    SvaraRadera
  10. Jag tror att du också kommer att trivas i din. Kul med en klännig/tunika som inte alla har!
    När får du din och var hittade du den?
    Den är ju snart retro :-)
    //Sara

    SvaraRadera
  11. Å, en såm kulle jg vilja ha! Den lommer säkert att vara underbar!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ursäkta, mitt tangentbord har fått spelet som du ser... Nu får alla gissa vad jag skrev egentligen....

    SvaraRadera
  13. Nena: Tack, bilder kommer efter leverans! KRAM

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails