fredag 9 april 2010

Mera velour...välkommen hem...!

Äntligen...! Idag knackade det på dörren på eftermiddagen, ett efterlängtat paket levererades alldeles innan veckans sista skol- och dagisrunda. Perfekt start på helgen! Som jag har slitit på med jobbet den här veckan. Fullt upp hela veckan, jätteroligt! Ser denna som en liten bonus för min arbetsinsats den här veckan. Perfekt att ge sig själv presenter, inte sant!? Ljuvligaste Velour Tunic i färgen purple, #692. Svår att fånga färgens rätta nyans på bild. Underbart söt, underbart skön. Helt ny, vilket innebär ljuvligaste Molly-doften...! Snart består nog närmare hälften av mina klänningar och tunikor av ljuvligaste materialet velour...! LOVE IT! Tack sötaste Filippa för hjälpen att hitta denna underbara och efterlängtade! Kram & trevlig helg!

13 kommentarer:

  1. oh vad underbar! Hittar du en till så hojta!! Håller helt med vad gäller velour! Jag älskar det också! Som att gå med myskläder hela dagen...(hmmm det är ju myskläder i och för sig... men snyggare!) KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja med den fjärilen och den omisskänliga doften så kan et inte bli fel :D Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig start på fredagen. Kan ju inte bli bättre. Sen att den är lila är ju bara plus. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nej men sedär ja!! Så det blev den....kul!! Superfin den färgen=) Kram

    SvaraRadera
  5. Så fin i den färgen! Håller korpgluggarna öppna på Tradera efter en...

    SvaraRadera
  6. Dr Molly: Lovar att jag säger till om jag hittar den någonstans. Ljuvligare kläder som är söta, fina, snygga och sköna på en och samma gång finns inte! KRAM!

    SvaraRadera
  7. Filippa: Ja, tack snälla för dina uppmärksamma ögon! Hoppas att resan var underbar! KRAM!

    SvaraRadera
  8. Jeanette: Tack! Att dessa små leveranser gör oss så lyckliga...! ;) KRAM!

    SvaraRadera
  9. Linda G: Lila är normalt sett inte min färg alls men den var precis så fin IRL som jag hoppades. KRAM!

    SvaraRadera
  10. Underbar i färgen! Lustigt att jag sprang på ditt inlägg idag när jag använder min i almost black.

    Hoppas ni haft en fin helg!

    SvaraRadera
  11. Åh så fin! visst är velourplaggen helt underbara :-)
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. There's SHOCKING news in the sports betting world.

    It has been said that every bettor needs to look at this,

    Watch this or stop betting on sports...

    Sports Cash System - SPORTS GAMBLING ROBOT

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails