måndag 5 april 2010

Habegär...DAY Home, svarta ljusstakar...!

Hur kommer det sig att man ibland inser att man vill ha något alldeles för sent? Det händer både nu och då. Inte ett dugg intresserad av vad det nu kan vara...och så plötsligt googlar, ringer, ringer, ringer, googlar dygnet runt tills man hittar det man söker. Igår tillbringade jag mer eller mindre hela dagen med att scanna av nätet efter mina nu EFTERLÄNGTADE svarta ljusstakar från DAY Home. Jag ringde runt till alla de butiker som jag kunde komma på som kunde tänkas ha dessa.

För ett halvår sedan när samtliga nio modeller fanns i svart i en och samma butik och jag till och med fick en liten rabatt om jag la en order på samtliga så tvekade jag och avvaktade. Nu när de börjar försvinna från butikerna så vaknar mitt starka habegär till liv. En ljusstake är på väg från Nederländerna...och den blev DYR med frakt. Har du tips var butik som har dessa? Jakten fortsätter...!
Förresten, kul att höra...! Vad letar ni som tokar efter just nu? Alltid är det ju någonting (i alla fall för mig). Det roliga är ju att man tror att man skall bli VÄRLDENS LYCKLIGASTE om och när man får tag på det...och det blir man ju förvisso ett litet tag...för att sedan börja längta efter något annat! KRAM!

4 kommentarer:

  1. Det var ju ngn som skrev till dig i ngn blogg att hon kunde beställa hemma dessa till sin butik om du ville ha dem..kommer inte ihåg vilken det var bara just nu..

    SvaraRadera
  2. Maria: Var i kontakt med en butik i dag som kom i kontakt med DAY som sa att dessa dessvärre utgått ur deras sortiment så nu MÅSTE jag bara hitta dessa på nätet...! ;) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Visst är det konstigt. Man vill ha det man inte kan få....alltid :-)

    SvaraRadera
  4. min molly: Är det inte konstigt!? Om man inte vill ha det när det finns borde det ju liksom inte vara så intressant att man helt plötsligt när det inte längre går att få tag på lägger allt åt sidan för några dagars desperat jakt...! Eller hur? ;)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails