tisdag 27 april 2010

Innehållet i fina påsen från Mathilde...!

...en ljuvligt söt Fonda i blått. Kanske ingen överraskning...!? Men jag är glad!

Jag gjorde allt vad jag kunde för att stå emot mitt begär men när jag i måndags chansar och ringer till Mathilde och de precis fått påfyllning av Fondan i blått styrde jag bilen snabbt som attan mot Biblioteksgatan...4 minuter senare var jag ägare till min fjärde Fonda!

Försökte fotografera klänningen men det är alldeles omöjligt att få till en rättvis färg på klänningen därav produktbilden.

Är jag tråkig?

11 kommentarer:

  1. Nej du är inte tråkig! Håller med dig om att det inte går att göra färgen rättvisa på bild. Har en blå själv! Stod och sniffade på en rosa på Matilde i lördags, stod emot men ångrar mig lite:) Kram

    SvaraRadera
  2. Den är sååååå fin...i löööööv min!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä men! Hahahaha du är väl rolig!
    Å jag hade ångest för att köpa en, hihi!
    Vill meeee ha den blå den är sååååå fin!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Då slutar jag ha dåligt samvete för att jag äger TRE fondor nu! En blå, en rosa och en i chalk...

    Den blå har jag t.o.m. haft på jobbet. Alla detaljer gör att den inte bara ser ut som ett myspysplagg, utan fungerar där jag jobbar iaf.

    Den rosa känns lite väl starkt rosa för att ha på jobbet dock..hade den kommit i ljusare rosa hade jag hängt på låset...Nu funderar jag på att se om jag kan fixa en till mig själv...:-)

    SvaraRadera
  5. Absolut inte tråkig. Den är ju så snygg och passar till många tillfällen. :) Vilken härlig samling du har nu!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Linda G: Den rosa är jättefin men jättesvår! Känns ofta så HIMLA rosa när man har den på sig. Kanske kan du fortfarande få tag på den om du vill. KRAM!

    SvaraRadera
  7. Mia: TACK! De är helt underbara! Hur kombinerar du din fina? Sällan man ser dessa fina på bloggarna med tanke på hur många av oss som ändå har dessa. KRAM!

    SvaraRadera
  8. Filippa: Förlåt...!? ;) Jag försökte att stå emot ett bra tag och var helt inne på att avvakta och invänta höstens och så sitter jag i bilen och tänker att jag chansar och ringer till Mathilde och kanske någon butik till...napp på första försöket. Då intalade jag mig själv att det var meningen, styrde bilen tillbaka mot city och 5 min senare var jag 1699 kr fattigare...! ;) Skall du försöka byta din rosa mot en blå? KRAM finaste Filippa!

    SvaraRadera
  9. Fia: Underbart att det finns fler tokiga tjejer som fått Fonda-feber! Håller med dig om att den rosa är lite väl rosa samtidigt som den är riktigt, riktigt fin. Tycker den är ursnygg på andra...! Hur och till vad använder du din blå Fonda. Såg en snygging som hade den häromdagen till blå strumbyxor i snygg blå färg och snygga cognacsfärgade stövlar! Sååå snyggt! KRAM!

    SvaraRadera
  10. Jaaaa...försöker byta min rosa mot en blå...tog på mig den rosa idag o nej, det funkar inte...den är för skrikig på mig.
    Hihi, du gjorde rätt i det iaf, den blå är TVEKLÖST finast i färgen!!
    Grattis!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Filippa: TACK! Säg till om jag kan hjälpa dig med att försöka byta den rosa mot den blå. Lägger gärna ut ett inlägg om du vill, säg bara till! GRATTIS till de underbart fina velourbrallorna! KRAM finaste!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails