söndag 15 augusti 2010

Tips på otroligt söt och prisvärd tunika från Lindex!


Vet att vackra Adela har tipsat om denna tidigare men det tål att upprepas! Jag köpte denna strax innan sommaren och semester och har använt den flitigt i sommar som klänning tillsammans med en supersöt underklänning även den från Lindex.

Underklänningen (även den från Lindex) passade helt perfekt som underklänning då tunikan på mig känns lite för kort bara som den är. Underklänningen är i bomull och otroligt söt och arbetad. Hela klänningen har ett sött mönster broderat med tunn tråd samt kantad nertill och upptill med en söt spetskant, ungefär som spetsen på våra ljuvliga Fonda-klänningar. En riktigt användbar och söt favorit i garderoben! Jag gillar när man hittar dessa små guldkorn som går att kombinera med annat fint.

Ljuvligt söt tunika med dekorativa frillkanter. Rund ringning med resår och stråveck fram. Trekvartslång ärm med stråveck och resårkant vid ärmslut. Avskuren under bysten med resårkant. Tranparent kvalitet.

2 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i vännen att du "marknadsför" den här tunikan igen!=) Den är verkligen superfin för dom pengarna! Såg att du köpt ett av mina drömplagg med från Branting! Å så fina dom är...det måste bli en sån snart!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  2. Jättefin! tycker att det är prefekt med tips på billigare kläder som är snygga :-) en mix av allt är det bästa :-)
    Ja det var en hel fonda som kom så nu är jag glad :-)
    Kram!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails