söndag 29 augusti 2010

Japp...det blev ett par Primeboots!



...och jag är sååå nöjd! Finaste färgen! Kommer att vara underbara till alla söta klänningar i höst. Passar perfekt till alla mina söta klänningar, min nyinköpta samling från Branting och alla söta Mollysar. Så snyggt och bryta det söta och gulliga med dessa supersnygga stövlar! Jag är nöjd och glad och har redan börjat fundera på om det inte får bli ett par svarta också. Stövlarna är värd varenda krona! Någon som har tips på hur dessa skall skötas om?

Bilder lånade från Tintin Style.

10 kommentarer:

  1. ÅH säger jag bara! Snyggast stöveln ever!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Filippa: Visst är stövlarna fina! Ligger i sin låda och väntar på att få användas! Måste bara ta reda på om dessa skall impregneras innan jag kommer igång och använder stövlarna, med vad de skall behandlas med och hur...! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Håller med Filippa...snyggaste stöveln ever!
    Går fortfarande i funderingar om jag ska låta mina beigegrå skinnstövlar (budgetstövlar med kupong hos Ellos=))stanna, och sen får det bli ett par svarta primboots istället lite längre fram...;)

    Du kommer att bli supersnygg i vinter!!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. hej, hittade hit när jag googlade på skötselråd på mina primeboots. är också angelägen att veta vad man ska göra innan man börjar använda dom"! jag köpte ett par svarta, men är precis som du sugen på att ha en i varje färg... så ett par bruna hade inte suttit fel :-)

    SvaraRadera
  5. Avis avis avis avis avis avis avis avis........................ AVIS! Grattis till ett superköp gumman! Hade jag haft vader som gått i dem hade jag levt på vatten och bröd bara jag kunnat köpa dem : D Kram

    SvaraRadera
  6. Sanni bus: Älskade vän, du är finare än finast! KRAM!

    SvaraRadera
  7. De är verkligen skitsnygga! Får börja spara nu. Grattis till ett fint köp!

    kram

    SvaraRadera
  8. Supersnygga!! Du kommer vara så fin i höst :)

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  9. Åh... nu har jag sett MASSOR med Hunter köp på alla bloggar.... Snart kommer säkert detdär begäret om ett par, även till mej.
    men jag måste stå emot.... Finns inte mer stövelplats i garderoben ;-)
    men dom är GRYMMA !
    /Åsa

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails