fredag 3 september 2010

Välkomna alla mina färgglada vänner!


Jag är upp över öronen förälskad i mina nya färgglada vänner! 1, 2, 3, 4...! I min hall står det nu de härligaste stövlarna och väntar på höst, regn och rusk. Sååå fina var och en för sig. Jag är galet kär i mina bubbelgumsrosa, härligaste rosa nyansen. Funderar du på ett par Hunter? Köp de rosa! Sååå himla fina, ÄLKSKAR dessa och tror minsann att jag skall sova i de i natt...! ;)

Hur blir de ljusa när man har använt stövlarna ett tag? Vet att underbara Ninna och Skrutteruttan är lyckliga ägare till ett par vita stövlar. Fastnar smutsen lätt och går in i gummit eller går de att få rena och fina? Använder ni Hunters skötselprodukter eller har ni andra bra tips på skötsel av dessa? Är det svårt att få bort det matta på ytan som blir efter en tid?

Sist men inte minst, hjälp mig bestämma vilket par utav de svarta stövlarna jag skall behålla. De som är matta eller glansiga...!

Lovar att lägga ut en bild på dessa ljuvliga stövlar senare i eftermiddag! KRAM!

2 kommentarer:

  1. Jag har dom glansiga svarta. Ursnygga tycker jag :-)

    SvaraRadera
  2. hihi din toka! Vet inte vilka jag har, kan de heta Huntress?? Orkar inte resa mig för att kolla om de är glansiga eller matta ens, haha! *lat* Båda är snygga! Visst är dem underbara Hunter?!
    Kra<m

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails