fredag 10 september 2010

Söt klänning från Provrummet.se säljes...!




Den här ljuvliga klänningen klickade jag hem för ett par månader sedan från http://www.provrummet.se/, dessvärre har jag inte använt den en endaste gång. Synd tycker jag, denna söta kreation förtjänarar ett bättre öde! Klänningen är i en underbart vacker puderfärg, krinklat tyg och spets. V-ringning som går omlott, kantad med en fin bomullsspets. Ärmen är en raglan och är 3/4 lång, den har en avskärning ovanför armbågen och nertill sitter en fantastisk fin volang prydd med spetsband. Under bysten sitter en bred smock. Kjolen är kortare fram än bak och har härlig vidd. Nederkanten är veckad och dekorerad med en bred, skir spets med ett vackert blommigt mönster. En underbart söt klänning!

Färgen är puder och storleken är XS. Klänningen är stor i storleken, mer lik en stor storlek small.

Tyget är i bomull/polyester och är krinklat. Klänningen är lättskött, bara att tvätta och hänga upp. Klänningen är helt ny och oanvänd med tags kvar, ej tvättad. Jag önskar 500 kr för klänningen. Maila mig på blackwhitelovely@hotmail.com om du är intresserad av denna ljuvliga sötsak.

2 kommentarer:

  1. den är på rea på provrummet , jättefin verkligen men tycker du ska ha ett billigare pris

    SvaraRadera
  2. Anonym: För din information är klänningen slutsåld på provrummet.se. Jag har dessutom betalat fullpris för klänningen och klänningen råkar ju dessutom vara just min klänning vilket betyder att jag kan bestämma vilket pris jag önskar för klänningen. ;)

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails