tisdag 7 september 2010

Time to let go...lovely 4 Continent X-Stitch Dresses!










Dessa ljuvliga och underbart söta tunikorna köpte jag då jag blev upp över öronen förälskad i modellen och färgkombinationerna...men ibland blir det inte som man tänkt sig. Dessa användbara och numera klassiker från Odd Molly har endast använts en gång och hänger fina och nya i min garderob. Vackra, välarbetade och ljuvliga med underbara detaljer! Skulle kännas så mycket bättre om dessa kan glädja något underbar Odd Molly-tjej. Storleken är 1 och motsvarar en vanlig storlek small. Modellen är 4 Continent X-Stitch Dress. Den rosa och röda är från kollektionen Maestress Selectif. Den blå och powderfärgade klänningen med grått sidenband är från kollektionen Living Tenfold. Maila mig på blackwhitelovely@hotmail.com om du önskar komplettera din garderob med en eller båda dessa fina!

4 kommentarer:

  1. Den blå vill jag köpa om den inte är såld! Jag har mailat dig. //Malin

    SvaraRadera
  2. Jag har mailat dig! Är också intresserad av den blåa tunikan. Hälsningar Ebba

    SvaraRadera
  3. Finns den rosa kvar? Håller tummarna! Mailar dig! /Carr0

    SvaraRadera
  4. Hur mycket önskar du för den rosa? Finaste färgen! Kram! Fia

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails