onsdag 19 maj 2010

Velour, velour, velour...galet kär i velour...!

Fina Katinka skrev häromdagen att Freeport hade fått in Odd Mollys Velour Dress i färgen Powder...! Låter ju så himla fint tycker jag! Jag menar, kan det bli finare än velour och powder ihop?

Jag kan inte minnas att jag sett klänningen i den färgen. Någon som har den? Maila gärna en bild till mig på blackwhitelovely@hotmail.com.

En fråga till er! Hur stor del av en garderob kan och får egentligen bestå av velour innan det blir för mycket...! ;)

6 kommentarer:

  1. Man kan aldrig få för mycket velour ;-)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Haha, det var PRECIS så jag tänkte när jag läste Katinkas inlägg om den powderfärgade velouren! :) Min andra tanke var, vem kan jag leja som kan fara dit å köpa den till mig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag var på freeport igår...men såg inte denna! Tror inte jag missade den för jag finkammade ställen=)

    kram!

    SvaraRadera
  4. Man kan aldrig få för mycket av velour tycker jag! /Malin

    SvaraRadera
  5. Velor kan man väl inte få för mycket av?! Inte OM:s i alla fall:) Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt att höra! Vad glad jag blir att ni tar er tid att kommentera trots att jag just nu inte hinner blogga...! KRAM till era alla!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails