onsdag 27 oktober 2010

Burr...vad kallt det är idag...!




Nu drar veloursäsongen igång på riktigt! Egentligen tar den för mig aldrig slut. Älskar, älskar, älskar dessa ljuvliga klänningar. Använder faktiskt dessa underbara skatter året runt men när det blir kallare och ruggigare känns det om möjligt ännu härligare. Idag blir det min velour frill dress i färgen rose tillsammans med min rosa spoiler underskirt i rosa samt en stor härlig halsduk i brunt samt mina Hunterstövlar i färgen chocolate.

2 kommentarer:

  1. Supersött i rosa, dock hade jag sett ut som en... ja jag vet inte riktigt... finns inga ord haha. men både klänningen & kjolen är jättefina :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Velour är det nästanskönaste som finns!
    hoppas allt är bra med dig!
    kram

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails