lördag 27 februari 2010

Underbar fredagslunch med Bo...!





Igår blev det en underbart mysig lunch på Halv Grek Plus Turk, ett glas vin och massor med kärlek med min familj. Dagis var stängt så våra två små älsklingar gjorde oss sällskap. Det var också första lunchen med min älskade Bo. Han knackade på dörren precis när vi skulle till att åka hemifrån och in till stan. Gissa om jag blev lycklig! Ett snabbt byte från min rosa Velour Frill Dress från Odd Molly till underbara Velour Bo Tunica från ChillNorway. Tack finaste Charlotte på Vita Snäckan för fantastisk service!

13 kommentarer:

  1. visst är den fin!!!! Jag ska genast byta från pyjamas till min fina chillnorway också! Kramar

    SvaraRadera
  2. Helt underbar! Älskar den bruna nyansen, helt perfekt enligt mig! Dr Molly eller var det Dr Chill? ;) Vilket underbart märke vi hittat. Det skall bli spännande att följa ChillNorway.

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara detaljer. Vad är Vita Snäckan? Är det där du gjort inköpet?

    Ha en go lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superfin ser den ut! Kan du inte visa bild i helfigur på dig med den på? Vilken stl har du på den?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Helena-Thodora: Vita Snäckan är butiken som jag köpt min älskade klänning. Prata med underbara Charlotte så hjälper hon dig mer än gärna!

    Maria: Bild i helfigur kommer, jag lovar! Jag har storlek S. Hade önskat att jag hittat den i XS men gav upp efter att jag ringt ungefär 30 butiker i Norge... ;)

    STOR KRAM TILL ER BÅDA!

    SvaraRadera
  6. Ingenstans du kan tipsa där det skulle kunna finnas en S till?:-)

    SvaraRadera
  7. Den är verkligen fin! synd att detta märke är lite svårt att få tag på fast jag måste erkänna att jag inte har ansträngt mig :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Maria: Mitt bästa tips är Vita Snäckan. Fick du tag på Charlotte? Vet att den finns i rosa i några butiker i Norge. Kommer dessvärre inte ihåg vilken utav alla de jag talade med som hade. Ledsen för det! LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  9. Peggy: Jag har talat med ChillNorway och kläderna kommer att finnas i fler butiker framöver! Det ser jag fram emot! Trevlig kväll! KRAM!

    SvaraRadera
  10. Ringde dit men det fanns bara M och L kvar. behöver nog S i alla fall. Antar att de butikerna du har listade upptill i bloggen inte hade kvar i S eller? (nantucket, melrose och millami)

    SvaraRadera
  11. Nej, tyvärr inte! Önskar så att jag kunde hjälpa dig. Så jobbigt när man hittar något man så gärna vill ha. Jag skall ringa till några butiker i veckan som jag ännu inte fått tag på. Säger till om jag hittar en i small till dig!

    SvaraRadera
  12. Tack vad snällt! Finns det många fler butiker som säljer märket just nu än de som de själva uppger i sverige på sin hemsida? Kram

    SvaraRadera
  13. Dessvärre inte! Den enda som jag fått reda på utöver de som ligger på www.chillnorway.com är nog dessvärre Vita Snäckan! Jag talade med ChillNorway och det var den informationen jag fick!

    SvaraRadera

 
Related Posts with Thumbnails